Oprydningssupport
Få hjælp til din sommeroprydning-ligemeget hvor du er
Alle intentionerne er der men du kommer ikke videre.
Du har brug for én miniprojektleder for at komme i mål.
Lad os gøre det sammen.
Det foregår sådan her:
Du bestemmer dig for det rum/område der skal have en tur.
Vi taler sammen på telefonen og lægger en plan ( 15 min)
Du modtager en step by step guide på mail, som er tilpasset det område/rum du vil have styr på.
DU går i gang med den store oprydning og sortering.
Herefter har du en session med mig ( 1 time ) hvor du får løsninger på de udfordringer du er stødt på undervejs. Vi finder ud af om du har behov for hjælp til organiseringen og indkøb af produkter.
EN PLADS TIL ALT OG ALT PÅ PLADS.
Det lyder måske nemt, simpelt, ja ligefrem banalt?
Ikke desto mindre er udfordringen hos mange virksomheder, at ting ikke har en fast plads. De bliver efter brug placeret forskellige steder.
Det betyder at både rutinerede men ikke mindst nye medarbejdere bruger unødig tid på at finde det de skal bruge, samt opretholde orden uden et ordentligt system.
Tid er penge…
Jeg laver en oprydning der holder og et system der er nemt at vedligeholde, så der ikke bliver rodet igen
DYMO, LABEL, ETIKET
Kært barn har mange navne, ikke desto mindre er det er game-changer når skal organiseres på de spidsbelastningspunkter der kan være i driften.
DET TAGER 2 MINUTTER AT SÆTTE EN LABEL PÅ – DET SPARER 10!
Jeg laver et system der er nemt at gennemskue, og som ALLE kan bruge
HOSPITALITY
I Hospitality branchen betyder orden, systemer og gode arbejdsgange alt.
Et godt arbejdsmiljø med orden kan optimere tid og give større arbejdsglæde. Ikke mindst gavner det også bundlinjen, da de ekstra ressourcer kan bruges på gæsterne.
Tit bliver nødvendige daglige arbejdsgange ineffektive grundet fysisk rod og mangel på systemer.
Jeg får orden på jeres spidsbelastningspunkter og skaber flow.