Organisering // Virksomheder
Jeg hjælper virksomheder i hele landet med oprydning & organisering med det formål at skabe mere overskud, arbejdsglæde og ikke mindst tid.
Tid der kan bruges på kunder…
Den eneste valuta vi har at handle med når vi vil købe mere tid, er oprydning og organisering.
På arbejdspladsen kan der være fysisk rodet og uorganiseret mange steder.
Det starter ved skrivebordet, i skufferne på kontoret og følger i nogle tilfælde med helt ud til kundefladen.
Værre endnu er det når det sætter sig mentalt hos dig selv eller dine kollegaer og arbejdsopgaverne pludseligt er besværlige og tager uhensigtsmæssigt meget fokus og tid. Det er unødvendigt, når noget så banalt som orden på skrivebordet og i arkiverne, samt styr på personalerum og depoter, kan give mere overskud både mentalt. tidsmæssigt og på bundlinjen.
EN PLADS TIL ALT OG ALT PÅ PLADS.
Det lyder måske nemt, simpelt, ja ligefrem banalt?
Ikke desto mindre er udfordringen hos mange virksomheder, at ting ikke har en fast plads. De bliver efter brug placeret forskellige steder.
Det betyder at både rutinerede men ikke mindst nye medarbejdere bruger unødig tid på at finde det de skal bruge, samt opretholde orden uden et ordentligt system.
Tid er penge…
Jeg laver en oprydning der holder og et system der er nemt at vedligeholde, så der ikke bliver rodet igen
DYMO, LABEL, ETIKET
Kært barn har mange navne, ikke desto mindre er det er game-changer når skal organiseres på de spidsbelastningspunkter der kan være i driften.
DET TAGER 2 MINUTTER AT SÆTTE EN LABEL PÅ – DET SPARER 10!
Jeg laver et system der er nemt at gennemskue, og som ALLE kan bruge
HOSPITALITY
I Hospitality branchen betyder orden, systemer og gode arbejdsgange alt.
Et godt arbejdsmiljø med orden kan optimere tid og give større arbejdsglæde. Ikke mindst gavner det også bundlinjen, da de ekstra ressourcer kan bruges på gæsterne.
Tit bliver nødvendige daglige arbejdsgange ineffektive grundet fysisk rod og mangel på systemer.
Jeg får orden på jeres spidsbelastningspunkter og skaber flow.